هندونه اشکال نداره الان بخورم؟؟

۵ پاسخ

من اندازه یه قاشق هندونه خوردم میترسم بهتره نخوری به گریه بچه نمی ارزه

اگه شیر خودتو میدی نخور آخه خیلی زیاد نفخ میاره

سلام گلم خوبی
منکه میخوردم الانم میخورم ولی کم میخورم بخاطر بچه

نفخش زیاده نخوری بهتره

نخوری بهتره کوچولو ممکنه دلدرد بشه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۹ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی