من اندازه یه قاشق هندونه خوردم میترسم بهتره نخوری به گریه بچه نمی ارزه
اگه شیر خودتو میدی نخور آخه خیلی زیاد نفخ میاره
سلام گلم خوبی
منکه میخوردم الانم میخورم ولی کم میخورم بخاطر بچه
نفخش زیاده نخوری بهتره
نخوری بهتره کوچولو ممکنه دلدرد بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.