۶ پاسخ

من هر دوتا بچهامو اصن قنداق نکردم🥹

من که اصلا قنداق نکردم دخترم جز ایران کدوم کشور بچه هاشون قنداق میکنن پس همه مردم دنیا پا پرانتزی بشن

حالا دخترمن عادت داره به قنداق

قنداق که پا رو پرانتزی نمیکنه اگه با پارچه ببندی ولی من دیدم بعضی ها برای اینکه بچه خستگیش گرفته بشه با پوشک قنداق میکنن یعنی پارچه نمیزارن فقط قنداق رو میبندن خب اینجوری صد در صد بچه پا پرانتزی میشه نباید با پوشک قنداق کرد

بله احتمال زیادش هست

قنداق کن دیر نشده

سوال های مرتبط