بی حس
سوند ی چی مث شیلنگه 😅وصل میکنن ب واژن ن درد داره ن اذیت میشی وصل میکنه بعدش چیزی حس نمیکنی
سوندش درد نداشت بی حسی هم خوب بود فقط فشار رحمی ک میدن وحشتناکه
بی حس شدم هیچ دردی هم نداشت
سوند هم درد نداشت اگه عفونت داشته باشی درد داره وگرنه هیچ دردی نداره
تو تجربیات سزارینم نوشتم
برام بی حسی زدن بی حس نشدم بیهوشم کردن
سوندم وقتی میزارن اولش سوزش داره بعدشم ک درش میارن فقط سوزشه دیگه درد و اینا اصلا نداره
بی حس میکنن
سوند سوزش داره سزارین اول زیاد حالیم نشد ولی این سری اذیت شدم
بهشون بگو بعد بیحسی برات وصل کنن هیچی حالیت نمیشه دیگه
سوند که درد نداره نه گذاشتنش نه برداشتنش…بی حسی هم که اصلا آمپولش درد نداره
فقط نباید بترسی من بیش از حد ترسیده بودم اذیت شدم هیچ ترسی نداره تیم متخصص بالاسرتن و بیحسی هیچی حس نمیکنی
من ازشون خواستم سوند رو تو اتاق عمل بعد بيحسي بزارن برام قبول كردن اصلا دردشو حس نكردم
بیحس بیهوشی مگه خودت بخای بیهوش کنن
سوندهم چندشه😅
سوند که دردش که یک لحضه بود
من که بی حس شدم
امپولش بی حسی اصلا درد نداشت
خیلی راحت بود واسه من
بیحس شوند زیاد درد نداره فقط احساسه بدی داری که اونم بعد بیحسی اوکی میشه درکلا سزارین زیاد درد نداره میتونی دردشو تحمل کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.