۴ پاسخ

میشه ولی بی حسی خیلی خوبه من راضی بودم

بیهوشی که ضررش بیشتره

اره بگو فوبیا اتاق عمل دارم بیهوشت میکنن

بستگی ب دکتر دکترت داره
چون عوارض بیهوشی زیاده خیلی از دکترا انجام نمیدن

سوال های مرتبط