مامانا من اصلا حرکات جنین احساس نمیکنم تو این هفته طبیعی؟

۹ پاسخ

کاملا طبیعی
از هفته ۲۰ به بعد شاید حس کنی

بله خیلیا تا ۲۴ هفتگی حس نمیکنن

اره عزیزم طبیعیه

مثل نبض هر از گاهی میزنم ولی از هفته ۲۰ فکر کنم باید منتظر باشه اگه جفت خلفی باشه

مثه نبضه
حس نکردی؟

والا منم هیچی نمیفهمم

منم حس نمیکنم

تا ۲۲هفته طبیعیه

منم حس نمیکنم🥴

سوال های مرتبط