و منی که میگفتم سزارین درد نداره همه میگفتن ن و فلان و بسار مگه میشه ۷ لایه ببرن بدن رو درد نداشته باشی من میگم اول به دکتر و بیمارستان بستگی داره دوم خودت من هم سر ایهان سرایماه گفتم خداروشکر سزارین شدم حالا هی بیاید بگید سزارین فلانه بساره
خداروشکر عزیزم
الهی بسلامتی عزیزم
خوش قدم باشه
خداروشکر ک برات خوب بوده😍🩵
بسلامتی عزیزم ،کدوم بیمارستان بودی ؟؟؟
پسر باید شبیه مامانش بشه 😍 کاش پسر منم شبیه خودم بشه 😁😁
به سلامتی و دلخوشی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.