سزارین پارت دوم

تصویر
۶ پاسخ

و منی که میگفتم سزارین درد نداره همه میگفتن ن و فلان و بسار مگه میشه ۷ لایه ببرن بدن رو درد نداشته باشی من میگم اول به دکتر و بیمارستان بستگی داره دوم خودت من هم سر ایهان سرایماه گفتم خداروشکر سزارین شدم حالا هی بیاید بگید سزارین فلانه بساره

خداروشکر عزیزم

الهی بسلامتی عزیزم
خوش قدم باشه
خداروشکر ک برات خوب بوده😍🩵

بسلامتی عزیزم ،کدوم بیمارستان بودی ؟؟؟

پسر باید شبیه مامانش بشه 😍 کاش پسر منم شبیه خودم بشه 😁😁

به سلامتی و دلخوشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین🫶🫧 مامان ماهلین🫶🫧 ۵ ماهگی
مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی
مامان قند من مامان قند من ۲ ماهگی
مامان تودلی جون مامان تودلی جون ۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۳ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۳ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱ ماهگی
مامان **
🥰🥰** مامان ** 🥰🥰** ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۳ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۴ ماهگی