پارت دوم زایمان

تصویر
۲ پاسخ

مبارک باشه عزیزم ایشالله قدمش پرخیر وبرکت باشه . بخیه هات چرا بازشدن؟ چیکار کردی مگ؟

مبارکت باشه عزیزم. خدا قوت.
عزیرم خب یکم مراعات کن‌.کاراتو آرومتر انجام بده. سخت خوب میشیها!!!

اپیدورال که میزنند درد نداشتی ،میتونستی زور بزنی؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🫶🫧 مامان ماهلین🫶🫧 ۵ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۳ ماهگی
مامان قند من مامان قند من ۲ ماهگی
مامان آرشام 💙💫 مامان آرشام 💙💫 ۱ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۳ ماهگی
مامان **
🥰🥰** مامان ** 🥰🥰** ۱ ماهگی
مامان ماهلین🫶🫧 مامان ماهلین🫶🫧 ۵ ماهگی
مامان ماهلین🫶🫧 مامان ماهلین🫶🫧 ۵ ماهگی
مامان ماهلین🫶🫧 مامان ماهلین🫶🫧 ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی