۳ پاسخ

من اونجا سوراخ کردم گوش دخترمو با انژیوکت خیلی خوب بود اصلا هیچی نفهمید چون پماد بی حسی براش زده بودم

تهرانپارس خیابان اخوت
پلاکشو یادم رفته اسم ساختمان هم گفتن یادم نیست ولی بری از اون اطراف بپرسی بهت میگن

تهرانپارس

سوال های مرتبط

مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی