دستگاه دکتر گفت سه هفته بمونه ولی من بعد دوهفته گوشوارش و دراوردم دیدم عفونت کرده نخ انداختم سریع خوب شد اگه با دستگاه سوراخ میکنی حتما اون گوشواررو دربیار سریع نخ بنداز زودتر خوب میشه
من با دستگاه سوراخ کردم اوکی بوددد
چند روز پیش با دستگاه سوراخ کردم. پیش یه دکتر آشنا. با اینکه با کلی دقت علامت گذاشته بودم ولی خیلی بالا سوراخ کرده و دومی رو حتی بالاتر سوراخ کرده و زده تو غضروف بچم. هم بالاست هم نامتقارن. میخوام درش بیارم و دیگه سوراخ نمیکنم. میبینمش اعصابم بهم میریزه. تونستی با آنژیوکت سوراخ کن چون اونطوری نمیتونن اینقدر بی دقت انجام بدن
با آنژیوکت سوراخ کرد چون با دستگاه سوراخ کنی بعدا گرفته میشه
تو سن ۸سالگی با انژیوکت... خیلی هم از سنی که انجام دادم (البته که به اصرار خودش بود)راضی بودم هم از انژیوکت ...
با دستگاه
قبلش بی حسی زد
دو روزه کامل خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.