۴ پاسخ

قرار نیس از جیش بگیریش از پوشک میخای بگیری همش ببرسرویس بهش بگو‌میخام اینجا جیش کنیم شبم ببرش ساعت سه شب باز ببرش دگه عادت میکنه

من پسرم شبا خطا میده ولی پوشک نمیکنم
بستگی داره اگ زود بخوابه یا هندونه نوشیدنی زیاد بخوره اون شب حتما خیس میکنه خودشو
بعضی وقتا هم بیدار میشه میگ جیش دارم

اشکالی نداره حالا اون یاد بگیره روزرو بگه جیش یا پی پی دارم هروقت تا یه هفته پوشکش خشک بود دیگه پوشک نکن

قبلا از اینکه بخوابه ببر جیش کنه

سوال های مرتبط