۱ پاسخ

اگه خفیف باشه عادیه بخاطر رشد رحم و کشیدگی رباط ها هستش تو سه ماه اول معمولا اطراف ناف درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان دو نعمت خدا❤ مامان دو نعمت خدا❤ ۱۰ ماهگی