۷ پاسخ

سرماخورده

نه من بردم دکتر گفت اشکال نداره

اگه به بچت شیر خشک میدی ماله شیر خشکه

اگ شیرخشک‌میدی عادیه

پهلوهاش سرما خورده چرب کن با روغن بادام بعد ببند

نه طبیعی بخاطر زود رد شدن شیر از گوارش بچس

من شنیدم بچه ها اگر سرمابخورن اینجوری میشن

سوال های مرتبط

مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان ماه‍🌙لین مامان ماه‍🌙لین ۶ ماهگی
مامان آقا کیان مامان آقا کیان ۱۳ ماهگی