۳ پاسخ

اشکال نداره کم بخور ولی سعی کن همیشه معدت پر باشه
وعده های زیاد اما کم کم خورا کی های مقوی بخور

طبیعی عزیزم
هرچی هفته می‌ره بالا جنین رشد می‌کنه به معده فشار میاد منم اینجوریم

منم صبحانه خیلی کم دو سه تا لقمه خیلی کوچیک خوردم
الانم غذا میخواستم بخورم ی قاشق بیشتر نتونستم بخورم نمیدونم چرا اشتها ندارم

سوال های مرتبط