خوبه ولی میگن بچه خیلی شیطون میشه هیچ جا بند نمیشه
خودشچربیش زیاده
سعی کن اون آبی که ازش میمونه، بذاری خنک بشه، بعد برشای کوچیک بزن، بذار فریزر، توی خورشتا بریز، اصلا تاثیری روی طعم و بوی غذا نداره، ولی برا غضروف و مفاصل عالیه
میگن خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.