۵ پاسخ

من از ۳ماهگی وقتی که گرمه یا یبوست داره

من به توصیه دکتر پسرم از این هفته دارم بهش اب میدم

دکتر دخترم به من گفت برای این که شکمش راحت کنه میتونی بهش اب جوشیده خنک شده بدی ولی من معمولا وقتی شکمش سفت بشه شیرش رو رقیق تر درست میکنم

من ۵تموم کرده بود

با شروع غذای کمکی فقطم آب معدنی بگیرید بجوشونید سرد شده اش رو بهش بدید

سوال های مرتبط