۳ پاسخ

آروغش رو بگیر دوباره شیر بده

یا احتمالا حجم شیرتون بالاست یهو زیاد میریزه تو دهنش نمیتونه کنترل کنه

در این دو صورت بدوشید یکم بعد بدید از ماه بعد دیگه خودش کنترل میکنه

نفخ

رفلاکس

سوال های مرتبط