بچهاتون میزارین کارتون نگا کنن

۱۱ پاسخ

اصولاً ده دقیقه تا یک ربع می‌زارم ببینه

اره
کلا شبکه پویا رو دوس دارن

آره گاهی کار داشته باشم مهمون داشته باشم
اهنگ میزارم کارتون میزارم

من دوست ندارم ببینه ولی اگه تلویزیون روشن باشه یه نگاهی می‌کنه می‌ره دنبال بازیش کلا فعلا متوجه نیست که داستان چیه

بله میذارم

اره بابا

بله عزیزم

آره.

من تی وی روشن مبکنم واسه خودم ففط موقع تبلیغ نگا میکنه

گاهی اوقات دست تنهام یه کار فوری دارم میبینه من به کارم برسم

اره.

سوال های مرتبط

مامان طاها و تو دلیم مامان طاها و تو دلیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیلا جون💞 مامان نیلا جون💞 ۲ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ سالگی