آره شروع شده خوش بگذره. دیروز زنگ زدیم به نیاسر گفتن شروع شده ما یکشنبه میریم چون آخر هفته خیلی شلوع میشه
اره جمعه فقط نرو افتضاه هم گرون میدن گلاب رو هم جا نیست تکون بخوری من 9 ساله هر سال میرم
وای چقد دوستدارم بزم اونجا فوق العاده بود
منم ببرررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.