۴ پاسخ

آره شروع شده خوش بگذره. دیروز زنگ زدیم به نیاسر گفتن شروع شده ما یکشنبه میریم چون آخر هفته خیلی شلوع میشه

اره جمعه فقط نرو افتضاه هم گرون میدن گلاب رو هم جا نیست تکون بخوری من 9 ساله هر سال میرم

وای چقد دوستدارم بزم اونجا فوق العاده بود

منم ببرررر

سوال های مرتبط

مامان 💮💓رستا💓 💮 مامان 💮💓رستا💓 💮 ۴ سالگی
مامان خانمی،دوقلوها❤️ مامان خانمی،دوقلوها❤️ ۳ سالگی