۳ پاسخ

عیب نداره، اصرار کنید زیاد بد غذا میشه بعدا، وزنگیری اش هنوز با شیر

دختر من همینم نمیخوره

اشکال نداره زود زود بهش غذا بده
پسر منم کم میخوره ولی زود زود میدم بهش

سوال های مرتبط