کی آب دور جنینش کم بوده و درست شده؟

۷ پاسخ

واسه من 32 هفته 8ونیم بود گفتن کمه درست نشه بچه زود بدنیا میاد فعلا هروز سرم هم میزنم با مایعات فراوان دعاکنید واسم شنبه برم سونو خوب شده باشه

من ۸ بود با مایعات فراوااااان کردمش ۱۰

دکتر به دوستم گفته بود اب هندونه خیلی بخور

بر منم کم بود این سری رفتم اوکی شده بود
فک کنم بخاطره این بود که هندونه اینا زیاد خوردم

آب و مایعات زیاد بخور
هندونه هم خوبه

من ۳۲ و دو روز سونو دادم ۹ بود، دکتر گفت یکوچولو کمه مایعات بیشتر بخور درست میشه

من ۱۰ بود تو ۳۱ هفته مایعات زیاد خوردم ۳۶ هفته شد ۱۵

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی