واسه من 32 هفته 8ونیم بود گفتن کمه درست نشه بچه زود بدنیا میاد فعلا هروز سرم هم میزنم با مایعات فراوان دعاکنید واسم شنبه برم سونو خوب شده باشه
من ۸ بود با مایعات فراوااااان کردمش ۱۰
دکتر به دوستم گفته بود اب هندونه خیلی بخور
بر منم کم بود این سری رفتم اوکی شده بود
فک کنم بخاطره این بود که هندونه اینا زیاد خوردم
آب و مایعات زیاد بخور
هندونه هم خوبه
من ۳۲ و دو روز سونو دادم ۹ بود، دکتر گفت یکوچولو کمه مایعات بیشتر بخور درست میشه
من ۱۰ بود تو ۳۱ هفته مایعات زیاد خوردم ۳۶ هفته شد ۱۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.