خانوما کسی آمپول ریه ۲ دوز بیشتر زده؟؟

۳ پاسخ

اره
من تو ۲۸ هفته زدم ۶ تا
۳ تا یه روز ۳ تا فرداش
۳ تا هم هفته ۳۴ زدم

من هفته 27 ، دو دوز زدم

اره من ۲۳هفته دو دوز زدم و توی ۳۰هفته اگه اشتباه نکنم دو باره ۲ دوز زدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی خدا💙 مامان هدیه‌ی خدا💙 ۸ ماهگی
مامان روژان و ژوانا مامان روژان و ژوانا ۱۰ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد