۳ پاسخ

دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳

من خیلی وقته اینجوری شدم
قبل عید همیشه ۷ام پریود میشدم خونریزیم هم خوب بود زیاد نبود ولی خپ خوب بود
از بهمن ماه ک تو یه ماه دوبار پریود شدم کلا ریخت بهم حجم خون خیلیییی کمه جوری ک دوروز اول من خون میبینم روز سوم و چهارم نوار ک میذارم فقد لک مانند میاد روز پنجم اصلا نوار نمیذارم لک کوچیک ۴.۵تایی اندازه عدس مالیده میشه به لباس زیر

آزمایش اینا دادم هیچ مشکلی نداشنم😐
بعد جالبه من سیکل پریودیم ۳۰روز و به بالا بود الان ۲۶تا۲۷روز میشم

عععع حالت تهوع رو منم دارم غلظت منم دارم دکتر بهم گفته بود چیز های خون ساز نخور منم هی پریود میشم یهو حجمش کم میشد ماه بعد معمولی ولی من قرار بود ۱۳ پریودشم نشدم

سوال های مرتبط

مامان noyan مامان noyan ۱ سالگی
مامانا تو رو خدا راهنماییم کنین
من از ابان ۴۰۳ ک زایمان کردم بعد ده روز خونریزی پریود نشدم دیگ
ماه رمضون همین امسال خیلی حالت تهوع می‌گرفتم طوری که بوی تامسون حالمو ب هم میزد یا بوی یخچال سر درد هم زیاد میشدم همراه با حالت تهوعم گذشت و گذشت یکم بهتر شدم پری شب یک دفعه احساس کردم پریود شدم میش گفت بعد یکسال و نیم دیروز صب امدم یکم تخم شوید جوشوندم چند تا لیوان خوردم زیر دلمم یک خورده درد میکرد کم ها زیاد نه شوید هارو خوردم پریودیم بیشتر شد دیشب ساعتهای 1شب از شدت درد زیر دل بیدار شدم اصن اولش درد می‌گرفت ول میکرد نه شیاف داشتم نه مفنامیک اسیدک بخورم یعنی دیشب تا صبح من 5بار رفتم زیر دوش آب گرم ک یکم دردم کمتر بشه دم دمای صب چنان درد تو دلم پیچید که اصن ول نمی‌کرد مث مار ب دور خودم میپیچیدم. دیگ شوهرم و بیدار کردم رفتم از داروخونه شیاف گرفتم با مفناک اسید یک شیاف گذاشتم با دو تا قرص ولی بعد نیم ساعت از شدت درد رفتم دستشویی
یک لخته خون بزرگ شاید بگم اندازه کف دست بود بایه رگهای سفید داخلش و بلافاصله یک لخته خون دیگ ب همون اندازه آمد
کسیست بوده یا بچه ؟