ربطی نداره عزیزم
منم پسر
اصلااااا ربطی نداره..ضربان قلب جنین دوبرابر ضربان قلب مادره...به چیزای غیر علمی توجه نکن
من سنو قلب ۱۶بود وانتی ۱۷۷ احتمال دختر دادن
پسرعهههع
من همیشه ضربان قلب بالا بود ۱۵۰ و ۱۶۰ نینیمم دختره
پسره
پسر میشه
بنظرتون نینی من چیه😅
من 8هفته 138 انتی 157 دختر بود
من ۱۶۳ بود پسر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.