ظربان قلب ۱۶۷ب چی مخوره دختر یا پسر؟

۱۱ پاسخ

ربطی نداره عزیزم

منم پسر

اصلااااا ربطی نداره..ضربان قلب جنین دوبرابر ضربان قلب مادره...به چیزای غیر علمی توجه نکن

من سنو قلب ۱۶بود وانتی ۱۷۷ احتمال دختر دادن

پسرعهههع

من همیشه ضربان قلب بالا بود ۱۵۰ و ۱۶۰ نینیمم دختره

پسره

پسر میشه

بنظرتون نینی من چیه😅

من 8هفته 138 انتی 157 دختر بود

من ۱۶۳ بود پسر شد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هیرمان🩵 مامان هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان پسرم  🥑 مامان پسرم 🥑 روزهای ابتدایی تولد
مامان سهیل مامان سهیل هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین هفته چهاردهم بارداری
بابای کایانا بابای کایانا ۲ ماهگی
مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری