۴ پاسخ

بدفع زد یا قبلش تلاش میکرد من خیلی نگرانم بچم نمیزنه

خدا کنه نورام از تنبلی در بیاد ی حرکتی بزنه
از دو ماهگی برمیگشت رو پهلو
گفتم دیگه سه چهار ماه غلت میزنه
خانوم یهو استپ کرد تکووووون نمیخوره دیگه حتی سر سوزن تلاش نمیکنه برا غلت زدن

مبارکه ولی خیالت راحت نباشه🤣🤣چون دیگه یه لحظه هم بیکار نمیمونه حتی توی خواب😁

پسر من صبح ۶ ماهش میشه هنوز نزده🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان هلنا🎀🧸 مامان هلنا🎀🧸 ۹ ماهگی