دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳
من ۱۸ ماهگی از شیر خودم گرفتم شیرخشک میدم
من سه روز گرفتم
چون اصلا غذا نمیخورد
اره من واکسن ۱۸ماهگی رو که زد از شیر گرفتمش
دختر منم از بدو تولد فقط شیرخشک خورد
از وقتی از شیر گرفتمش هم به مرور داره غذا خور میشه کم کم
منم میخوانم۱۹ماه که شد کم کم بگیرمم تا تابستان حتما میگرم
من گرفتم
اره عزیزم من دوهفته قبل 18 ماه قطع کردم دکتر گفته بود اینکارو کنم
من هنوز هم دلم نمیاد قصد دارم بگیرم هی میگم امروز فردا من بچم وابستگی به شیر نداره فقط صبح که بیدار میشه میخوره
من ۱هفته بعد واکسنش گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.