۹ پاسخ

۴ماهگی

من از4 گذاشتم

من ۱ماهی هست میزارم تو بغلم بشینه

من دیروز دخترم رو بردم از متخصص پرسیدم گفت تا موقعی که خودش بشینه نشونیدش به لگن وکمرش فشار میاد و تو بزرگسالی کمردرد میگیره و رشدش رو ممکنه مختل کنه
حتی گفت روروئک هم استفاده نکنید منسوخ شده و به لگن آسیب میزنه چون ۷۰ درصد بدن بچه ها غضروفه و آسیب پذیر
اگر هم خواستید بشونیدش ۸ ماه به بعد اونم مدت طولانی نباشه

از شش ماه

من از۴رو پام فقط میزارم .
۶ب بعد میزاری با لشت اطرافش تا خودش بتونه نگه داره

دکتر به من گفت فشار بهش نیار خورش میشینه
الان خودش میشینه

من از اول شیش ماهگی با کمک نشست ولی نکردم الان بدون کمک می‌شینی بازم خیلی کم می‌ذارم بشینه

فک کنم ۶ ماهگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان آرسام وآریا مامان آرسام وآریا ۱۲ ماهگی
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۱۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۵ ماهگی