ولی زایمان بخوای، ۳۷ هفته به بعد که دیگه کامله دستگاهم نمیخواد
۳۰ تموم بشه دیگه خیالت راحت میشه
۳۶ هفته بچه کاملِ عزیزم
تا سی هفته بچه دنیا بیاد میره دستگاه ولی میمونه😘
پسر من 35هفته به دنبا اومد ده روز تو ای سی یو بود
بچه من۳۶به دنیااومد دستگاه نخواست بچه های خواهرشوهرم یکیشون۳۴ اون یکی۳۲ به دنیااومدن رفتن دستگاه
بچه چرا باید بدنیا بیا الکی مگه مشکلی داری شیاف پروژسترون بزن تا زود نیاد
ار هفته ۲۸به شرطی که آمپول ریه زده باشی.قند بالا نداشته باشی بچه هم مشکل نداشته باشه ان شالله تو دستگاه میمونه ولی بدون دستگاه از هفته ۳۳به بعد
از۲۸هفتگی تقریبا
ازهفت ماهگی بچه میمونه تو دستگاه من بچه شش ماهه هم دیدن
دكتره من گفت ٣ تا هفته امن هست
٢٨
٣٢
٣٤
چقدر سوالت سوال منه...منم ذهنم خیلی درگیر این چیزاس
سوال منم هست...
خیلیا میگن ۲۸ به بعد خیلی ها میگن ۳۴ به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.