خانما هفته امن که بچه ب دنیا بیاد و زنده بمونه کیه؟؟

۱۳ پاسخ

ولی زایمان بخوای، ۳۷ هفته به بعد که دیگه کامله دستگاهم نمیخواد

۳۰ تموم بشه دیگه خیالت راحت میشه

۳۶ هفته بچه کاملِ عزیزم

تا سی هفته بچه دنیا بیاد میره دستگاه ولی میمونه😘

پسر من 35هفته به دنبا اومد ده روز تو ای سی یو بود

بچه من۳۶به دنیااومد دستگاه نخواست بچه های خواهرشوهرم یکیشون۳۴ اون یکی۳۲ به دنیااومدن رفتن دستگاه

بچه چرا باید بدنیا بیا الکی مگه مشکلی داری شیاف پروژسترون بزن تا زود نیاد

ار هفته ۲۸به شرطی که آمپول ریه زده باشی.قند بالا نداشته باشی بچه هم مشکل نداشته باشه ان شالله تو دستگاه میمونه ولی بدون دستگاه از هفته ۳۳به بعد

از۲۸هفتگی تقریبا

ازهفت ماهگی بچه میمونه تو دستگاه من بچه شش ماهه هم دیدن

دكتره من گفت ٣ تا هفته امن هست
٢٨
٣٢
٣٤

چقدر سوالت سوال منه...منم ذهنم خیلی درگیر این چیزاس

سوال منم هست...
خیلیا میگن ۲۸ به بعد خیلی ها میگن ۳۴ به بعد

سوال های مرتبط

مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری