خانوما خیلی کمر درد دارم انگار حالت پریودیه

۳ پاسخ

اره برو زایشگاه .من ازالان باید هفته ای یه آمپول بزنم .همیشه هم لکه دارم ..کمرم ب شدت دردمیکنه دلمم

اگه پروژسترون داری
یکی بزن و برو

عزیزم برو زایشگاه یوقت زایمان زودرس نشی

سوال های مرتبط

مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 هفته سی‌وچهارم بارداری