۸ پاسخ

چند کیلومیگن تو سونو وزنشو

چندم براتون تاریخ
زایمان زدن؟؟؟

نه خوبه هفته های بالاتر بزرگتر میشه

عزیزیم نگران سایز شکم نباش
مهم رشد اندام ها و وزن جنین
ایشالله نینی صحیح و سالم بغل بگیری

و منی که نصف اینم نیستم😑😂

منم همینقدره

کلا به شکم مادر نیست... چون نحوه‌ی قرار گیری بچه خیلی توی سایز شکم ماثر هست مثلا پسر من طولی قرار گرفته برای همین رفته تو پهلوها

سونو هم همین تشخیص رو داد
اگر سونو گفته بجه وزنش خوبه پی نگران هیچی نباش

ن خوبه منم تقریبا همین اندازس

سوال های مرتبط

مامان ميلان و رز مامان ميلان و رز ۳ ماهگی
مامان سان شاین💕🍓 مامان سان شاین💕🍓 هفته چهلم بارداری