۱۰ پاسخ

از ۸ ماه غذای سفره
جدا هم براشون میپختم گاهی

اره از ده ماهگی همه چی میدم مخصوصا گوشت

من جدا درست میکنم بی نمک مگر اینکه وقت نکنم غذای خودمون میدم البته ماهم کم نمک میخوریم کلا

من از ده ماهکی دادم

از ۱۰/۱۱ ماهگی غذای سفره دادم بچمم خیلی خوش غذاس

من از هشت ماهگی بهش غذای سفره دادم چون بردمش دکتر متخصص کودک گفت بهش غذای سفره بده ولی باید کم نمک و کم ادویه باشه فلفل هم نزن

فعلا که نمیدم فقط میکس میخوره غذاشو

تقریبا از ده یازدماهگی غذا سفره دادم
البته برا خودمون جدا نمکش میزدم و برنج اینارم با پشت قاشق له میکردم

منم از یک سالگی هر چی خودمون میخوریم اکثرا میدم

درسته
نرمال همینه
از سبک شروع کن بعد عادی
من از ی سالگی دادم باز سعی میکردم نمک کمتر باشه ولی هنوز شکر و قندهای مصنوعی و شربت و ابنیوه و کیک ها و بیسکوییت های صنعتی نمیدم،،،مگر در شرایطی بیسکویت مادر اونم چندتا دونه

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری