۴ پاسخ

فعلا که انقد این خیابونارو شلوغ کردن هیچ جا نمیشه بری😑چند ماهه دلم کنوفه میخاد نمیتونم برم

الان که اب زاینده رود بازه فقط لبی آب

شب نشین،باغ فردوس

چارباغ عباسی
میدون
ناژون
صفه
پارک هشت بهشت
خیلی جاها هست

سوال های مرتبط

مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مادرقندعسل مامان مادرقندعسل ۲ سالگی