۹ پاسخ

ی چند تا کلاس بفرست انرژیش تخلیه بشه هر چی دعوا کنی ک بدتر میکنه

چقد منی .پسر بزرگ منم دقیقا کاری باهام میکنه ک بعضی وقتا از در خونه میندازمش بیرون و قفل میکنم خیلللللللی اذیت میکنه پنج سالشه دیگه شانسم اینجاست بیشتر وقتا خونه پدر شوهرمه طبقه پایینمون

اگر بزرگه اینکارونکن ازمشاور‌کمک‌بگیر‌یاازمامانا اینجا بچه پرخاشگرمیشه خیره میشه تو‌روت وایمیسته نکن این کارو

شما حق داری با دو تا پسر بچه بودن از صبح تا شب اونم با کلی مسئولیت دیگه واقعا کار سختی هست به نظرم پسر بزرگتون رو ببرین مهد که اون یه تایمی رو به بازی بگذرونه و انرژیش تخلیه بشه

گناه داره پرخاشگر میشه

پسرت چند سالشه ؟

عزیزم منم خیلی زود عصبی میشم همش گریه میکنم😢بایداین اخلاقمون کنار بزاریم

عزیزم چیکارش نمیدونم اما خیلی مراقب باش یکی ازآشناها ما همش سرهمه چی درس بازی و…دخترشو دعوا میکرد و کتک میزد ۱۲سالشه چندروز پیش بعد دعوا گذاشته از خونه رفته بچه

برو پیش مشاور

سوال های مرتبط