مامانایی که بچتون همسن بچه منه چه چیزایی نمی‌خورید؟

۶ پاسخ

منکه از همون اول همه‌ چی خوردم مشکلی ام پیش نیومد بنظرم بخور

من همه چی میخوردم حتی حبوبات سبزی جات😂

منم بجز سبزی خوردن و حبوبات همه چی خوردم....ازحبوبات فقط عدس پلو چندبار خوردم
چیزای دیگه نه....از خانواده کلم ها،دیروز هوس کردم کلم پلو درست کردم....
دیگه بچه هامون دارن بزرگ میشن میشه همه چی خورد تقریبا....

منکه از اول همههه چی میخورم شکر خدا تا حالا جیزی نشده

حبوبات کلا نمیخورم و چیزای سرد هم خیلی کم میخورم اکثرا چایی نبات میخورم شبا

فعلا فقط حبوبات

سوال های مرتبط