۴ پاسخ

من همممه چی میخورم،

ن من لبنیات و پرتقال و قارچ و سیب زمینی و حبوبات و سبزی و نوشابه نمیخورم چون خوردم اذیت شد

حبوبات ،پرتغال و سیر سوسیس وکالباس اصن نخور اصن

من هرروزکلپوره🤢🤢🤢

سوال های مرتبط