۵ پاسخ

من فاویسم دارم،فقط باقالی نمیخورم

شما چجوری فهمیدید پسرتون فاویسم داره؟ تو ازمایشا هس؟

بعضی از دارو ها هم برای فاویسم ضرر داره. حنا. حشره کش ها

عزیزم من خودم فاویسم دارم باقالی باید رعایت بشه و ازمایش باید بگیرید ببنید درچه حد پیش دکتر برید ی چند تا محدودیت دارویی داری غذایی فقط باقالیه

نوه ی دایی من داره یادمه مامانش تخم مرغ هم نمی‌داد بهش

سوال های مرتبط