۴ پاسخ

من همه چی می‌خوردم خوب شد بعد 50روز

میوه هارو خام نخور
کمپوتش کن که نفخش بره

طبعیه باید دورش بگذرع

سلام عزیزم اون کولیک نیس که نفخه بعدشم نفخش بگیری خب راحتی خودتم،چن روزس

سوال های مرتبط