۳ پاسخ

میخابم
صبحانه نمی‌خورم کلا

پنیر و کره و مربا....
دیگه صبحونه را نمیشه برنج خورد😅

هرچی داریم بعضی وقتا املت بعضی وقتا کره مربا فرقی ندارع😂

سوال های مرتبط