۸ پاسخ

ها سمتی سیف

من تا ۱۵ روز همشون افتادن از روز پنجم شروع کردن به افتادت

ثبت احوال اسم پسرتو قبول کرد

شیاف استفاده کن منم تا ده پانزده روز بعد زایمان شیاف میذاشتم ک اصن حسشون نکنم
و الان تازه دارم یاد میگیرم درست حسابی بشینم😂

من ک همچنان دارمشون

۱۵ روزه

تا دو هفته کم کم میوفته البته بعضیاش یکم بیشتر میمونه

۲هفته الی ۴۰ روز

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 ۳ ماهگی