شیرخشک ترویتال خوبه برا وزن بچم رشدش کمه

۲ پاسخ

چرا نمیبری خود دکتر بنویسه براش من بردمش دکتر براش پری نان نوشته

چند کیلوعه عزیزم؟
دختر منم کم بود شیرخشک‌اپتامیل پرنوترا میدادم دکتر گفت نان بده

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان عسل قشنگم مامان عسل قشنگم ۴ ماهگی