شما که باز هفتت بالاس یکم رعایت کنی به سلامتی کوچولوت میاد بغلت
کلا میگیرن
من کل بدنم میخارید جوری که جوش و کهیر زده بود
دوباره ماه دیگه باید برم آزمایشو تکرار کنم
منم چون قرص متیل دوپا واسه فشار میخوردم دادم این آزمایشو یکم آنزیمای کبدیم بالا بود رفتم پیش متخصص داخلی گفت زیاد نیست که خطرناک باشه ولی رژیم غذایی داد .
من دادم چندین بار ولی خوب بوده
خارش کف دست و پا دارم
خارش داشتم و کمی ورم پا
من دادم بخاطر فشار بالا ازم گرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.