خانما کیا آزمایش کبدی دادن؟؟؟؟
چرا واس چی؟؟؟؟
بارداری
بارداری

۲ پاسخ

من سونو کامل شکم دادم چون نفخ زیاد داشتم و آزمایش خون
مشخص شد همانژیوم کبدی دارم

برای اینکه آنزیم های کبدی نرفته باشه بالا چون خطرناکه مسمومیت بارداری میاره
علائمش هم تاری دید و خارش بدن و ورم یدفعه ای درد سمت راست

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد