۱۴ پاسخ

من شیشه ای‌میترسم‌یه موقع خودش پرت کنه میشکنه میره تودست وپاش یه موقع ام ازدستم می افته به خاطرهمین ترجیح میدم پلاستیکی باشه

بی بی لند من داشتم خیلی خوب بود مخصوصا ک شیر میخورد شستن اونو بیشتر دوست داشتم تا پلاستیکی

شیشه ای تا ابددددددددد من شیشه ای فیروز استفاده میکنم
میکرو پلاستیک ها رو جدی بگیرید

پلاستیکی بو میگیره من ماهی یه دونه شیشه شیر میگیرم ولی تو پلاستیکی شیر نمیدم بهش

من تجربه شیشه شیر ندارم ولی بنظرم شیشه ایشو نگیری بهتره.
تو مطب دکتر بودیم یه بچه ای یهو شیشه اش رو زد زمین خرد شد‌.
خطرناکه یه درصد فکرکن یه لحظه پیشش نباشی گل

من شیشه ای گرفتم خودش محافظ سیلیکونی دورش داشت
بنظرم شیشه ای بهتر شسته میشه

من بی بی لند میخرم زود زود عوض میکنم.چون پسرم هر چی دستش باشه میشکونه خطرناکه شیشیه ای .طلقی مسخرم فقط

شیشه ای بگیر موقع شیر خوردن کنارش باش پلاستیکی خیلیییی مضره

بگیر عالیه من تا دخترم راه نمیرفت شیشه ای دستش بود اما الان که دیگه راه میره دستش پلاستیکی دادم واقعا شیشه ای عالیه

من شیشه ای فیروز گرفتم خیلی خوبه نه بو میگیره نه زرد میشه از پلاستیکی بهتره

چ شیشه های پیرکس بی بی لند قشنگه
من اینو دیشب مجبوری چون قبلیش شکست از داروخونه گرفتم ۶۲۰

تصویر

من پلاستیکی میگیرم شیشه خطرناکه

بنظرم پلاستیکی چیکو
دخترمن پیرکس داشت شیکوند
خدا کرد خودش طوریش نشد

اینم چیکو

تصویر

سوال های مرتبط