تا حالا دست یا پا یا سر نی نی رو با دست رو شکم احساس کردین؟؟!😍😍🩵

۱۳ پاسخ

نه والا

@nini_1405. گروه بارداری در روبیکا 🎀 🤰

من سرشو احساس کردم البته شایدم کونش بوده قمبل کرده😂😂 ولی نه سرس بود چون تو سونو هم گفت سرش اون سمتیه که خودم حدس میزدم

اره خیلی الان که قشنگ همه چیزش از رو شکم مشخص میشه که با پاش زد یا با دستش🥹

پاشو من فهمیدم یا باسنشو

اونقدر واضح نه ولی وقتی یه قسمت رو فشار میده احساس میکنم پاش باشه چون سفت نمیشه فقط فشار میاره
وقتیم به پهلو میخوابم با دست می‌کشه به پهلوم انگار یه چی زیر پهلومه

نه من نمیدونم کجاشه😂

نی نی من کونشو قمبل میکنه فقط حس میکنم 🍑🥹😂🥰

موقعی ک سفت می‌کنه میفهمم با سرشه یا باسنش
لگد هم میزنه میفهمم با دستشه یا پاش

اره سه هفته دیگه تقریبا
زیاد برات پیش میاد اگه چربی شکمت زیاد نباشه

من یکم سرشو احساس میکنم
ولی هفته شما خیلی زوده لگداشم بزور حس میشه که

نه والا 😂

اره 🥲🥲 ولی همسرم انگار میترسه دستشو بذاره رو شکمم
زود میکشه کنار دستشو 🤭

سوال های مرتبط