۸ پاسخ

اصلا نباید کم بشه
شاید داره سقط میشه
ی

سقط تو هفته های پایین راحته مثل پریودی میشه
منم هنینجور شدم
من۳هفته گذشته بود از پریودم
خودش تو خونه سقط شد
ولی من بتام ۱۷۰۰بود بعد یهو شد۱۳۰۰

سقط متاسفانه
چیزای گرم بخور ک‌ دفع شه
بار قبلی برای خودمم پیش اومد

@nini_1405. گروه بارداری در روبیکا 🎀 🤰

عزیزم از سایت دکترتو برای دکتر سوسن نوری دیزیچه نوبت بگیر،یا زنگ بزن مطبش شمارشو بردار تماس بگیر انلاین ویزیت شو،منم میرم پیش همون واقعا دکتر خوبیه،من قبل بارداری هم پیش خودش میرفتم

نباید کم بشه عزیزم میگن طی ۴۸ ساعت ۲ برابر باید بشه ، چون کم شده خطرناک ممکنه باشه بازم نمیخوام بترسونمت ولی حتما در اولین فرصت برو دکتر میتونی از سلیت دکترتو نوبت بگیری یه عالمه پزشک هست

نمیخواد استرس داشته باشی
منم همینجور بودم
احتمالا بعد از یه مدت پریود میشی که همون سقطه

چندروز پریودت عقب افتاده؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری