۸ پاسخ

یه چکاپ بشی بدنیس

حرکتش ک باید خوب باشه ولی بخاطر درد من از دکترم‌پرسیدم‌گفت چون زایمان طبیعی هستی خوبه این دردا زایمانت راحت تر میشه

بیمارستان برو آن اس تی بده

برو ان اس تی بده

ان اس تی برو عزیزم خیالت راحت شع

درد زایمان از پشت شروع میشه میزنه ب زیر شکم و بعضی وقتا داخل واژن

خاهر چیز شیرین بخور ناهار بخور به پهلوی شب دراز بکش بییین چی میشع

برو بیمارستان

سوال های مرتبط