کسی از باسلام خرید کرده سیسمونی ؟قیمتاش چجورن

۸ پاسخ

از وقتی با ترب و با سلام آشنا شدم دیگه از بیرون هیچی نمیخرم یعنی بهترینه و معتبره چی بهتر از اینکه قسطی خرید کنی. خودم تا حالا سکه و شمش خریدم که همشون معتبر بودن

قیمت هاش خوبه ولی برامن هزینه ارسالش خیلی زیاده

بنظرم ترب بهتره قیمتاش

من همه چیشو از باسلام خریدم. میتونی مقایسه قیمت انجام بدی. همه رنج قیمتی هست. از مناسب و اقتصادی بگیر تا بالا...
تنوع طرح هم بالاعه🥰

من یه سرهمی و بلوز و شلوار خریدم خیلی به نظرم ارزون و خوب بود ولی با کیفیت.
باید خیلی بگردی زیاد چیزای قشنگ نداره.

قسطی حتی لباس؟

میگن سیسمونی اقابزرگ خیلی خوبه حالا گذاشتم برم ان تی بد برم خرید

خرید که نکردم ولی قیمتارو نگاه کردم مثل بیرونه فقط قسطی میشه خرید کرد ازون لحاظ خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نام نداره فعلا مامان نام نداره فعلا هفته بیست‌وهفتم بارداری