۱۱ پاسخ

برخلاف چیزی که شنیده بودم سبک‌ترین واکسن شش ماهگیه،هانا خداروشکر اصلا اذیت نشد

خیلی آسون بود روز اول تب نکرد فقط شب دوم یکم تب کرد و روز سوم انگار نه انگار برا خودش بازی میکرد

نزدم هنوووز

خیلییی راحت و سبک

دختر من برای هیچکدوم اذیت نشد و تب نکرد اصلا نترس

دختر من ۲و۴ اصلا نغهمید
ولی امان از ۶
برای ما تا دوهفته علائم داشت

چهار و شش بره دیگه برنکرده،خیلی سخت کذشت🥲

من پسرم برعکس واکسن های قبلی خیلی شدید تب داشت و درد

دختر من تازه زده، تب نکرد ولی پاشو تکون نداد دو روز درد داشت، شب اولم بی قرار بود

هیچی انگار نه انگار واکسن زده فقط روز اول بخاطر درد هر چهار ساعت استا دادم روز دوم چون تب نداشت ندادم

برا پسر من خیلی سبک بود

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان آیانَم مامان آیانَم ۱۶ ماهگی
مامان 🌷𝒟𝒪𝑅𝒮𝒜🌷 مامان 🌷𝒟𝒪𝑅𝒮𝒜🌷 ۱۶ ماهگی