تجربتون از واکسن ۶ماهگی

۲ پاسخ

خیلی واکسن سبک و راحتی بود بدون تب و درد ایشالا که برای نینی شماهم همینطور باشه

من الان بردم زدم واکسنشووو

سوال های مرتبط

مامان آیانَم مامان آیانَم ۱۶ ماهگی
مامان Avin💞🤍 مامان Avin💞🤍 ۶ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری