کاش میشد نزنیم
تقریبا مثل ۴ماهگیش بود. حتی یکم اسون تر
تقریبا ۱ونیم روز تب داشت
فقط شب اول حواست باشه بقیه ش اکیه
ساعات و روز اول کمپرس یخ بزار حتما رو پاش
برای ما که سخت بود سه روز تب و بی حالی
سخت بود خیلی از واکسن های قبلی سخت تر بود ۳ روز شب و روز نزاشت برام خیلی تب شدید داشت واقعا میگن گ واکسن ۶ ماهگی سخته واقعا راسته
سر واکسن ۴ ماهگی بچم بدنش فوق کهیر زد..پنومونی(عفونت ریه) گرفت....دیسترس تنفسی گرفت دو روز موند زیر اکسیژن....بعدش اسهال شد....دیگه گفتمغلط میکنم واکسن بزنم...رفتمبهداشت گفت باید سریع ب ما خبر میدادی زنگ میزدیممرکز میگفتیم دیگه اون شماره از واکسن رو واسه هیج بچه ای تزریق نکنن...گفتم والا وقت نکردم دیگه بیام ب شما خبر بدم ..دستتون بشکنه از وقتی واکسن زدین بچم یکماه موند بیمارستان.الانم ۶ماه و نیمه ولی وزنش مونده تو ۴ ماهگی.....بهداشت لعنتی گفت از عوارض واکسن بوده....بردمدکتر گفت ۶ ماهگی خطرناکه ممکنه خیلی شدید تر عوارض بده و راه تنفسیش باد کنه باید بیمارستان تزریق بشه براش و تحت نظر باشه...
من یک ساعت پیش زدیم فعلا که خوابه تا ببینم چی میشه
مامانا وزن پسرم 6/400 بهداشت گفت کمه
وزن تولدش 2720 بود
واقعا وزنش کمه
عالی بود خدارشکر هر واکسنی که زدم
نزدم و نمیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.