سلام خانما از تجربیات واکسن ۶ماهگی بگین

۶ پاسخ

از من میشنوی روز اول حتما۴ساعتی استامینوفن بده بهداشت به من گف۶ساعتی تب کرد دخترم دفعه های قبل ک۴ساعتی میدادم تب نکرد

سبک بود الحمدلله

خیلی خیلی راحت بود
اصلا قابل مقایسه با واکسن ۲ـ۴ماهگی نیست استرس نگیر
من فقط حواسم نبود بچمو شستم ب پاش اب خورد سفت شد جا واکسنش شما مواظب باش عزیزم

برا پسر من سبک بود ، تبم نکرد
ان شاالله برا پسر شما هن سبک باشه

تازه زدم براش امروز
کلی گریه گرد الانم قطره استامینوفن دادم خورد تازه خوابیده
ولی هی تو خوابم میخاد گریه کنه بچم
الهی بمیرم براش🥲

سبک نگران نباش ..وقتی زدی قطره بده تب نکنه

سوال های مرتبط

مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان Avin💞🤍 مامان Avin💞🤍 ۶ ماهگی
مامان آیانَم مامان آیانَم ۱۶ ماهگی